Sjukhuset



Igår var jag och Nico på barnmorske besök på morgonen och sen åkte vi vidare till Kristianstad med Heidi där vi åt lunch och gick till H&M, där inne stötte vi på ett gäng tjejer som kommenterade hur äckligt jag var som var så ung och gravid... De trodde ju såklart jag inte skulle få veta vad de sa. Väldigt omoget tycker jag själv då tjejerna var i min ålder, men vissa tror väll det är okej att snacka skit om folk man inte känner. Iallafall, efter det åkte vi in till sjukhuset där jag skulle få dropp för jag har dåligt med järn i min kropp och behöver höja det innan förlossningen. Det var inget trevligt besök då jag har tunna ådror som bara sprack när de stack in nålen så jag blev stucken 4 gånger innan de lyckades så nu är jag helt blå i armvecken och händerna. Efter besöket där åkte vi och lämna Nico och sen släppte Heidi av mig hos mamma där det blev kvällsmat och mys med jordgubbar till efterrätt innan mamma åkte iväg till jobbet. 
Nu är det förövrigt bara 15 dagar kvar till beräknad förlossning! Helt otroligt, jag har därför under de senaste dagarna inte uppdaterat här då det varit mycket att tänka på och jag behövt lite tid för mig själv. Idag ska jag försöka ta mig till stan för att leta upp något att ha på Nicos student då min gravidgarderob bara bestått av bekväma hemmakläder. 
Allmänt | |
Upp